HTML

Magad Emésztő

Irodalmi sznobéria. Közéleti malícia. Általános mizantrópia.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Szenteltessék

2007.09.02. 22:18 16 HP

Csak röviden. Az ún történelmi egyházaknak tudomásuk sem volt róla, meg különben is, nem a hivatalos véleményüket tükrözte a zászlószentelés. Tudod, miről beszélek.

Tehát a lelkészek mint magánemberek vettek részt az avatáson.

Tehát magánemberként is lehet szentelni (bármit is jelentsen a szentelés ezek után).

Tehát én is megtehetem.

Tehát én is megszentelhettem volna a zászlót. Én nem teszek ilyet, mert nem ment el a józan eszem. Pedig egyszer nálam maradt egy Schöller-zászló.

Ennyit ér ez az óvodás cirkusz.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://magad.blog.hu/api/trackback/id/tr34155883

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: real estate pacific pines 2017.10.14. 04:13:30

descargar temas para mujeres de bb curve 8520 - Cartouche cigarette andorre prix actuel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása